Purchase object: Achiziționarea serviciilor de organizare eveniment pentru desfășurarea întâlnirii de consorțiu și vizita de studiu, 21-23 mai Cluj-Napoca, proiect RCIA
Locația: Cluj Napoca.
Participanți: circa 25 persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
CPV code: 79951000-5
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
1. Asigurarea transportului cu autocarul pentru echipa de proiect și pentru participanții la întâlnirea RCIA, în data de 22 mai 2019
Route: în Cluj-Napoca: zona centrală (parcare Camera de Comert) – Cluj Innovation Park – Fabrica de pensule – H33 – zona centrală (parcare Camera de Comert).
Date:
– plecare în 22 mai – ora 14:00
– sosire în 22 mai – ora 18:00
Ora exactă a plecării se va anunța cu o zi înaintea evenimentului
Număr estimat participanți: 25 de persoane.
Specificații:
- Coach classification: 3 stars
- Capacitate minimă a autocarului: min. 25 de persoane
2. Închiriere sală evenimente pentru data de 22 mai 2019
Locație: Cluj-Napoca, zona cenrală, într-un spațiu dedicat start-up-urilor (hub)
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Interval orar: 9.00 – 13.00
Specificații:
inclusiv calculator/laptop, proiector, ecran proiecție și acces la
internet)
3. Coffee break pentru datele de 21, 22 și 23 mai
Location: locația evenimentului
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
- coffee break: ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
4. Masa de prânz pentru data de 21 mai
Location: locație – în proximitate Universitatea Babes Bolyai – str. M. Kogălniceanu nr 1
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
Specificații: meniu prânz
5. Cină comună pentru 21 mai
Location: restaurant situat la estimat 100 m Primăria Cluj-Napoca
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
- aperitiv – salată,
- fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal cu pește, cu specific local, inclusiv garnitura și salată)
- desert,
- apă (minerală, plată), suc, cafea, fără limită de cantitate
6. Masa de prânz pentru data de 22 mai
Location: locație – în proximitatea Camerei de Comerț Cluj – str. Horea
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
Specificații: meniu prânz
- un starter (supă, supă cremă, salată)
- fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal fără carne)
- desert,
- cafea, lapte pentru cafea, zahar
- apa minerala si apa plata.
7. Cină festivă pentru 22 mai
Location: restaurant situat la estimat 450 m de sediul ADR Nord-Vest, Calea Dorobanților nr/. 3
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
- aperitiv – salată,
- fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal cu pește, cu specific local, inclusiv garnitura și salată)
- desert,
- apă (minerală, plată), suc, cafea, fără limită de cantitate
8. Masa de prânz pentru data de 23 mai
Location: sediul ADR Nord-Vest
Număr participanți: estimat 25 de persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
Specificații: meniu prânz
- un starter (supă, supă cremă, salată)
- fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal fără carne)
- desert,
- cafea, lapte pentru cafea, zahar
- apa minerala si apa plata.
Se va oferta detaliat:
Cost transport
Cost închiriere sală
Cost coffee – break / participant / locație
Cost prânz / participant / locație
Cost cină / participant / locație
Contract
NOT
Delivery/performance/execution term: 21 – 23 mai 2019
Valoarea estimata: 665 lei/participant (fără TVA)
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 20.05.2019 ora 10:00