Servicii închiriere sală de conferințe, inclusiv servicii de catering

INVITATION

Hereby, the Northwest Regional Development Agency, as the Contracting Authority, invites you to participate in the public procurement of Regarding the acquisition of: Servicii închiriere sală de conferințe, inclusiv servicii de catering

Purchase object: Servicii de închiriere sală de conferințe, inclusiv servicii de catering pentru organizarea unei sesiuni de instruire a beneficiarilor și aplicanților – instituții publice cu privire la metode de stimulare a implementării financiare a proiectelor.

Location: Cluj-Napoca

Purchase object description (technical specifications):

  • A conference room (not located in the basement or semi-basement) with a minimum capacity of 60 participants is required
  • Theater type arrangement
  • Dotări: sonorizare, laptop cu videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu,
  • 2 mobile microphones,
  • flip chart
  • 2 tables for registration at the entrance to the hall;
  • servicii de catering pentru un număr estimativ de 70 de persoane :
    • Coffee, milk, disposable cups, white/brown sugar
    • The water plată/minerală la 0,33 cu ambalaj din sticlă
    • What do you have 3 varieties: mint, fruit and green, hot water
    • Pastry sweet/salty
    • fruits
    • Minisandwichuri

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului

Period: 12 decembrie 2017

The bidders will send the bids by email to the address achizitii@nord-vest.ro, Ofertele financiare se intocmesc prin evidentierea pretului unitar in lei fara TVA/pers si valoare totala, precum si pu/sala.

The language of the offer is Romanian.

The criterion used for awarding the contract is The lowest price

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, str. Dorobantilor no 3, code 400118, phone 0744777425, +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 7.12.2017 ora 16.00.

 

Previous Post
Purchase of electronic signature renewal services
Next Post
Acquisition of accommodation services
Menu
Skip to content