Name of the event: Achizitie de servicii catering pentru organizarea evenimentului „Reuniune de lucru privind stadiul contractului de servicii publice in transportul urban-Jaspers” ce va avea loc in data de 23.03.2018
location: sediul ADR N-V din Cluj-Napoca
Period: 23 martie 2018
Valoarea estimata 50 lei/participant, 1250 lei + TVA pentru un numar estimat de 25 participanti
(numărul final de participanti se va comunica cu o zi înaintea fiecarei sesiuni de instruire).
CPV codes: 55500000-5
- Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
- Sucuri (cola şi portocale) 1buc/pers
- Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
- Produse de patiserie dulce şi sărată 2 buc/pers.
- Sandwich 2buc/pers
- Pahare unica folosinta apa 50 buc
- Pahare unica folosinta cafea 50 buc
- Zahar si miere la doza 50 buc
- Lingurite de unica folosinta 50 buc
Other mentions:
Livrarea se va face in 23 martie 2018, ora la ora 10,30 la sediul ADR Nord Vest, Dorobanţílor nr.3, din Cluj Napoca.
The financial offer will contain the costs grouped as follows:
- Cost masă/ participant, cost total masă pentur 25 participanti cu si fara TVA
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 22 martie 2018 ora 10