Purchase of catering services

Servicii catering pentru 22 mai 2018, la sediul ADR Nord-Vest din Calea Dorobanților nr.3, Cluj-Napoca

 

Purchase object: Asigurarea serviciilor de catering pentru întâlnire Comitet Regional de

Reprezentanți, 22 mai 2018, la sediul ADR Nord-Vest din Calea Dorobnatiloor rr. 3,

Cluj- Napoca, Proiect Alianță Regională de Industrii Creative – RCIA

Purchase object description (technical specifications):

Catering services:

  1. 2 cafele espresso (inclusiv zahăr și lapte condensat) / ceai (o porție la începutul evenimentului și alta pentru pauza de cafea) / persoană;
  2. 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană; ambalaj de sticlă.
  3. patiserie dulce aproximativ 100 gr / persoană;
  4. salty pastry (salties and or salty mini pâtés with mushrooms, salty cheese, etc.), about 100 gr / person;
  5. două tipuri de sanwich / persoană  (în minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); un tip cu carne și altul cu legume;
  6. napkins, glasses, cups, mugs (or plastic/paper cups), plates, cutlery, etc. will be provided.

Număr participanți: 25 persoane

Valoarea estimată (fără TVA): 30 lei / pers x 25 pers = 750 lei

The final number of participants will be announced one day before the event.

The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as follows:

·    Cost of catering services / participant;

·    Total event cost  

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

 

Termen depunere oferte 21.05.2018 ORA 10.

Previous Post
ADR Nord-Vest puts out to competition the vacant position of Public Procurement Expert
Next Post
Purchase of catering services
Menu
Skip to content