Servicii de organizare a evenimentului „Study visit to projects financed by the Regional Operational Programme 2014-2020”

Regarding the purchase of: servicii de organizare a evenimentului „Study visit to projects financed by the Regional Operational Programme 2014-2020”

Purchase object: servicii de organizare a evenimentului „Study visit to projects financed by the Regional Operational Programme 2014-2020”

Purchase object description (technical specifications): Achiziția de servicii de organizare a evenimentului „Study visit to projects financed by the Regional Operational Programme 2014-2020”

location: Municipiul Cluj-Napoca și Orașul Beclean

Period: 23-24 martie 2023

CPV codes: 79951000-5, 55500000-5, 55300000-3, 60170000-0

Purchase object description:

Organizarea evenimentului „Study visit to projects financed by the Regional Operational Programme 2014-2020”

Ziua 1 – 23.03.2023 – locația Municipiul Cluj-Napoca

Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 40 de persoane:

Welcome Coffe care sa conțină următoarele:

  • Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
  • Still and mineral water (0.50 l/person)
  • pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).

Swedish buffet lunch containing the following:

  • Cold snack
  • Salad buffet
  • Ciorbă/supă caldă
  • Basic preparation
  • Gasket
  • Desert
  • Still and mineral water (0.50 l/person)
  • Assortments of bread
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 153 lei/persoană

Ziua 1 – 23.03.2023 – locația: un restaurant situat în centrul orașului Beclean, la o distanță de aproximativ 400 de metri de Primărie

Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 45 de persoane:

Cină de lucru care să conțină următoarele:

  • Cold snack
  • Basic preparation
  • Desert
  • Still and mineral water (0.50 l/person)
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 290 lei/persoană

Ziua 2 – 24.03.2023 – locația Municipiul Cluj-Napoca

Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 40 de persoane:

Welcome Coffe care sa conțină următoarele:

  • Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
  • Still and mineral water (0.50 l/person)
  • pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).

Swedish buffet lunch containing the following:

  • Cold snack
  • Salad buffet
  • Ciorbă/supă caldă
  • Basic preparation
  • Gasket
  • Desert
  • Still and mineral water (0.50 l/person)
  • Assortments of bread
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 153 lei/persoană

Transport ziua 1 și ziua 2 – 23-24.03.2023

  • Transport pentru un grup de maximum 40 de persoane:

Ziua 1 – 23.03.2023

  • Plecare de la hotel Golden Tulip, din municipiul Cluj-Napoca, la ora 13:30 și sosire în orașul Beclean la ora 14:45
  • Plecare din orașul Beclean la ora 20:30 și sosire la hotel Golden Tulip, din municipiul Cluj-Napoca, la ora 21:45

Ziua 2 – 24.03.2023

  • Transfer de la hotelul Golden Tulip, din municipiul Cluj-Napoca, la Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj – ora 12:30

Valoare estimată în lei fără TVA: 3.000 lei/ambele zile

Event organization and monitoring/coordination services:

  • Supervise the smooth running of Day 1 + Day 2 activities/services
  • Organizing and allocating the necessary resources for the good organization and subsequent running of the event;
  • Maintaining a constant link with the Contracting Authority to ensure the smooth running of all activities within the event;
  • Organizarea pauzei de cafea, a prânzului și a cinei;
  • Monitoring the progress of the event;
  • The presence of at least one person from the Provider available for the entire duration of the event (Day 1 + Day 2) for aspects related to organization and logistics;
  • Operatorul economic va nominaliza coordonatorul sau coordonatorii tehnici, cu experiență în organizarea de evenimente, care vor superviza serviciile prestate în cadrul evenimentului, inclusiv buna furnizare a serviciilor de catering/restaurant, care va păstra în permanență legătura cu reprezentanții Autorității Contractante și cu cei ai celorlalți furnizori de servicii – catering/restaurant, transport.

Valoare estimată fără TVA: 6.000 lei/ambele zile

Numărul final de participanți se va confirma până cel târziu în data de 21.03.2023, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

The financial offer will be presented for each individual service.

Contract: YES

Term of delivery/performance/execution:  23-24 martie 2023

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary headquarters in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no. 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 07.03.2023, ora 12:00

Previous Post
Achiziție de închiriere de vehicule de transport de persoane cu şofer
Next Post
Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027, lansează astăzi, 9 Martie 2023, în consultare publică, un nou ghid al solicitantului
Menu
Skip to content