Regarding the acquisition of: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3 (corp 1 si corp 2), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.
Purchase object: The purchase of monitoring, intervention, anti-burglary services for the secondary headquarters of ADR NV in Dorobantilor street No. 3 (Building I and Building II), Cluj Napoca and for the main headquarters in Rădaia No. 50, Baciu Commune.
Purchase object description (technical specifications):
Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2024 – 31.01.2025.
Technical specifications:
- Service pe toată durata derularii contractului
- Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
- Consultanţă tehnică
- Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu
- Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv
Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele 3 obiective.
Vă rugăm să ofertaţi separat cele 3 obiective.
Contract –YES
Term of delivery/performance/execution: 01.02.2024 – 31.01.2025
CPV code: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Estimated value 8000 lei/an fara TVA
The criterion used for awarding the contract is The lowest price.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 15.11.2023