Specificații tehnice privind achiziţia de: Catering services
Purchase object: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului CROWDFUNDMATCH
Purchase object description (technical specifications):
- Coffee break, ora 10:00, pentru aproximativ 12 de persoane
- Coffee (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
- Apă plata și minerală (500 ml/persoană)
- Patiserie dulce/sărată (aproximativ 24 de bucăți în total)
- Prânz și desert, ora 12:00 – pentru aproximativ 12 persoane
Oferta va include un meniu compus din: fel principal, garnitură pentru fel principal, salată, desert, produse de panificație, cu posibilitate de servire tip bufet suedez. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri
Location: în Cluj-Napoca, la sediul ADR Nord-Vest, Clădirea 1, Et. 2, Sala de conferințe Regio
Term of delivery/ rendering/ execution: 13 decembrie 2023, ora 10:00 pentru coffee break și ora 12:00 pentru produsele de prânz.
Valoarea estimată fără TVA: 90 lei/persoană
Other mentions:
- Numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului.
- Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor.
Contract: NOT
Alte menţiuni –
Criteriul utilizat pentru atribuirea achiziției este The lowest price.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Ofertele se trimit pe adresa de email: achizitii@nord-vest.ro
Termen depunere oferte: 23 noiembrie 2023