Specificații tehnice privind achiziția de: Catering services
Purchase object: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului NOTRE
Purchase object description (technical specifications):
- Coffee break, ora 09:30, pentru aproximativ 12 de persoane
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr, pletine ) – 1/persoană
- Apă plata (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
- Prânz – aperitive, aproximativ 300 gr/persoană
Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne – ex. șnițel, brânză, legume etc) și chiflă;
Desert – 120g / persoană
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri
Location: în Cluj-Napoca, la sediul FSPAC 2, Sala T 1, str Minerilor nr. 95 (Hotel Topaz)
Term of delivery/ rendering/ execution: 30 ianuarie 2024, ora 09:30
Valoarea estimată fără TVA: 75 lei/persoană
Other mentions: the exact number of people will be communicated 1 day before the event
Contract: NOT
Oferta financiară se întocmește în lei, cu şi fără TVA pentru fiecare serviciu in parte
Contract: Nu
Delivery/performance/execution term: conform cu specificațiile tehnice
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Offer submission deadline 26.01.2024 ora 12
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary headquarters in Cluj-Napoca, str. Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.