Achiziție de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering

Privind achiziția de: Servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering.
Purchase object: Achiziția de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering în vederea organizării sesiunii de instruire pentru angajații Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest cu privire la măsurile și politica antifraudă a Autorității de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027.

Purchase object description (technical specifications):
I. Servicii închiriere sală de conferințe

  • Locația sălii: Municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
  • Data organizării evenimentului: 22 februarie 2024
  • Disponibilitate în intervalul orar 13:00 – 17:00
  • Numărul estimat de participanți – 199
  • Capacitatea sălii – minimum 199 de locuri
  • Minimum equipment:
    • sound system
    • internet wireless
    • 2 microfoane mobile
    • 1 videoproiector
    • 1 ecran de proiecție

• Organizarea sălii trebuie să fie tip teatru.

Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii de conferință: maximum 3.400 RON/zi + TVA

II. Servicii de servire a mesei

a) WELCOME COFFEE

• Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
• Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)

Valoarea estimată a serviciilor de „Welcome Coffee”: 22 RON/persoană + TVA

b) COFFEE BREAK
• Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
• Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)
Valoarea estimată a serviciilor de „Coffee Break”: 22 RON/persoană + TVA

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA . Se specifica pentru fiecare servici in parte pretul unitar fara TVA si cu TVA ul defalcat de 9% sau 19% dupa caz.

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei.

Produsele care intră în componența serviciilor de „Welcome Coffee” și de „Coffee Break” trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NO
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

Award criteria: the lowest price, subject to the full fulfillment of technical requirements and specifications.

Offer submission deadline 07.02.2024

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
A fost semnat proiectul „Creșterea eficienței energetice și reabilitarea clădirii situate în Oradea strada Republicii nr.35, Cod SMIS 300542”
Next Post
Achiziția de servicii de instruire
Menu
Skip to content