Achiziție de servicii de închiriere sală și servicii de restaurant

Regarding the purchase of: Achiziția de servicii de închiriere sală de conferințe și servicii de restaurant și de servire a mâncării.
Obiect achiziție: Achiziția de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de restaurant și servire a mâncării este necesară în vederea organizării team building-ului pentru angajații ADR Nord-Vest în scopul îmbunătățirii relațiilor dintre membrii diferitelor departamente din cadrul organizației, în scopul facilitării schimbului de opinii și în vederea promovării muncii în echipă.

Purchase object description (technical specifications):

I. Servicii de închiriere sală de conferințe pentru un număr de aproximativ 200 de participanți

  • Locația sălii – municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
  • Disponibilitate în intervalul orar 17:00 – 23:00
  • Dotări
    • sound system
    • internet wireless
    • 2 microfoane mobile
    • 1 videoproiector
    • 1 ecran de proiecție
    • 1 flipchart
    • markere
    • sala va fi organizată în sistem ballroom

Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii: 3.000 lei + TVA

II. Servicii de servire a mesei pentru un număr de aproximativ 200 de participanți

Cină tip bufet suedez – servită la ora 20:00

Cold snack:

  • o varietate de cel puțin 10 preparate de aperitive, dintre care minimum 3 sortimente vegetariene – minimum 450 g/participant
  • bufet de salate – minimum 150 g/participant

Main dish:

  • cel puțin 2 preparate pe bază de carne de porc și respectiv carne de pui și de asemenea cel puțin 2 garnituri – minimum 400g /participant și o variantă alternativă vegetariană care să includă tot 4 preparate minimum – 2 preparate de bază vegetariene și 2 garnituri și un gramaj total de minimum 400 g
  • Assortments of bread

Valoare estimată în lei fără TVA pentru gustarea rece și fel principal: 170 lei + TVA/persoană

Desert/Candy bar:

  • Cel puțin 10 preparate – minimum 200 g/participant

Valoare estimată în lei fără TVA pentru Candy bar: 30 lei + TVA/persoană

Open bar cu băuturi non-alcoolice:

  • băuturi carbogazoase și neacidulate servite în regim open bar în cantitate nelimitată pe toată durata evenimentului
    • Cafea + zahăr, lapte, paletine
    • Ceai + zahăr/miere
    • Apă minerală
    • Apă plată
    • Sucuri carbogazoase
    • Non-acidulated juices

Valoare estimată în lei fără TVA pentru open bar: 100 lei + TVA/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Valoare totală estimată în lei fără TVA pentru serviciile de restaurant și servire a mâncării: 300 lei + TVA/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Produsele care intră în componența serviciilor de cină trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NO

Termen de livrare/prestare/executare: 06.12.2024, conform cu specificațiile de mai sus.

Other mentions: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte: 30.10.2024, ora 16

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath, nr. 53 A, tel +40264431550, fax:+40 264439222, emai achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
Purchase of catering services
Next Post
Achiziție de servicii de închiriere autobuz/microbuz
Menu
Skip to content