Regarding the acquisition of: Servicii de restaurant si de servire a mâncării
Purchase object: Achiziționarea de servicii de servire a mesei la restaurant pentru participanții la întâlnirea de consorțiu și vizita de studiu la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului NOTRE. Lucrările întâlnirii de consorțiu se vor desfășura la HUB UTCN, str. George Barițiu nr. 4, Cluj-Napoca
Purchase object description (technical specifications):
- Masă de prânz, ora 13:00, la locația prestatorului:
Oferta va cuprinde următoarele:
-
- Felul 1 – ciorbă / supă varianta cu carne / varianta vegetariană;
- Felul 2 – preparat din carne servit cu garnitura / variantă vegerariană
- Desert – 120g / persoană
- Apă minerală – 1 buc/persoană.
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
- Cina, ora 18:30, la locația prestatorului:
Oferta va cuprinde următoarele:
-
- Platouri de aperitive (4 platouri) – mezeluri și brânzeturi (de preferat tradiționale), salată de vinete / salată pe bază de brânză; gramaj aproximativ 500 gr / platou
- Fel principal – pe bază de carne (pui / vită / porc/ pește) cu garnitură / variantă vegetariană (legume la cuptor; mâncare de ciuperci)
- Desert – de preferat tradițional, din bucătăria românească / maghiară; 180-200 gr.
- Băuturi răcoritoare (limonadă și carbogazoase) / Apă (minerală, plată)
- Cafea – 1 bucată
Estimated value without VAT: 210 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Nr. estimat de participanți: 25 persoane
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare tip de serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).
Period: 13 noiembrie 2024
Locația evenimentului: în Cluj-Napoca, la HUB UTCN, str. George Baritiu nr. 4.
location prestatorului: restaurant situat în proximitatea locației evenimentului, maxim 600 m, maxim 10 minute mers pe jos.
Term of delivery/ rendering/ execution:
- 13 noiembrie 2024, ora 13:00 pentru masa de prânz, la locația prestatorului.
- 13 noiembrie 2024, ora 18:30 pentru cină, la locația prestatorului.
Other mentions:
Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial. De asemenea, este posibil ca numărul de persoane pentru masa de prânz să fie diferit de numărul de persoane pentru cină.
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.
Contract: NOT
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Offer submission deadline 31.10.2024, ora 12
Ofertele se trimit prin e-mail la adresa achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath nr. 53A, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.