Purchase of catering services

Purchase object: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional în Oradea, în cadrul proiectului TALENT4S3

Purchase object description (technical specifications):

  • Welcoming coffee, ora 11:30, pentru aproximativ 25 de persoane
  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1/persoană
  • Apă plată (500 ml) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
  • Prânz – aperitive, aproximativ 250 gr/persoană

Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și vegetariene: ex. șnițel,  brânză, legume, etc) și chiflă;

Desert – 120g / persoană

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.

Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).

Valoarea estimată nu include eventuale taxe de tip SGR.

 Location: în Oradea, str. Ceyrat nr. 4, în Parcul Științific și Tehnologic Bihor

 Term of delivery/ rendering/ execution: 12 decembrie 2024, ora 11:30.

 Other mentions:

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Contract: NOT

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Valoare estimata: 100 lei/persoana+TVA

Bid submission deadline: 06.12.2024, ORA 11

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath  nr. 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
CORRIGENDUM pentru Ghidurile Solicitantului 522.A și 522.B
Next Post
Sprijin pentru OI ADR NV în vederea îndeplinirii funcțiilor delegate vizând implementarea Programului Sănătate-1, Cod SMIS 335719
Menu
Skip to content