Regarding the acquisition of: Catering services pentru 6 iulie 2018, la ADR Nord-Vest, Calea Dorobanților nr 2, Cluj-Napoca (Sala de Ședinte, partner, corp clădire 2, acces din curte )
Purchase object: Servicii de catering pentru participanții la Atelierul Regional C-Voucher
Purchase object description (technical specifications): servicii catering pentru o pauză de cafea și prânz pentru un număr maxim de 20 particpanți.
Ø Ora 9:30 – Bufet welcoming coffee – cu cafea espresso, ceai, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă (câte una per participant); patiserie dulce și sărată (50gr / persoană); 1 kg de mere
Ø Ora 13:00 – prânz – bufet suedez care să includă:
– gustare rece (1 salată pe bază de crudități și 4 tipuri de aperitive – ex. rulada carne/șnițel baghetă, bulete de cașcaval, doboș cu brânză, ciuperci umplute, etc)
– gustare caldă (2 tipuri de carne și 2 tipuri de garnituri), cu o cantitate de minin 200 gr / pers.; pâine.
– desert – prajituri asortate
* Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc. precum și personalul pentru aranjarea produselor și transportul la locul evenimentului.
Other mentions: the exact number of people will be communicated 1 day before the event
Valoare (fără TVA) 50 lei/persoana
The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as such:
· Catering cost/participant
· Total event cost
Term of delivery/performance/execution 6 iulie 2018
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 02.07.2018.