Regarding the acquisition of: servicii de catering pentru eveniment – în scopul organizării workshop-ului Transilvania iHUB 4.0 care are ca scop definirea modelelor de afaceri pentru serviciile Digital Innovation Hub
Obiect achiziţie: Achiziție servicii de catering
Perioada: 12 octombrie 2018
Locatia: Liberty Event Venue, str. Garii, nr. 21 Cluj-Napoca
Participanți: maxim 50 persoane.
The final number of participants will be announced one day before the event.
Durata evenimentului: 8 ore
CPV code: 55300000-3 Restaurant and food service services
- Servicii catering -12 octombrie ora 09.00-14.00- pentru 50 persoane
- Welcoming Coffee break composed of:
- Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
- 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 25 sucuri de portocale, 25 sucuri de alt tip)
- Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (50 cafele)
- Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
- Sandwichuri
Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).
Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.
Valoarea estimată/persoană: 35 lei/persoană, iar la un număr total de 50 de persoane totalul estimat este 1.750 lei.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 10 octombrie 2018