ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING – SERVICII DE RESTAURANT ȘI SERVIRE A MESEI

Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mesei

Obiect achiziţie: Servicii de restaurant și servire a mesei de cină, pentru participanții la Masa Rotundă RCIA

Purchase object description (technical specifications): 

            Cină pentru 8 persoane:

–           Platouri mixte aperitive – brânzeturi, mezeluri, salate tartinabile

–           Fel principal pe bază de carne, cu garnitură/ salată

–           Desert

–           Suc de fructe 

–           Apă plată și minerală, la 750 ml

–           Ceai/ cafea

–           Pâine, alte accesorii la meniul comandat (smântână, ardei iute, etc)

           

Termen de livrare: 19.03.2019, ora 19:00

 

            Durata: 3 ore , 19:00 – 22:00

 

            Locația: restaurant, zonă centrală Cluj-Napoca, distanță 100 m de Primăria Cluj-Napoca

 

Termen de livrare/prestare/executare: 19.03.2019, între orele 19:00 – 22:00

 

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 2 zile înaintea evenimentului; se va achita cu ordin de plată, post-eveniment, la emiterea facturii

 

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 2 zile înaintea evenimentului; se va achita cu ordin de plată, post-eveniment, la emiterea facturii

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

 

Valoare estimata 120 lei/persoana

Termen depunere oferte 15.03.2019, ora 12

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550,

fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING – Servicii de restaurant și servire a mesei
Next Post
ACHIZIȚIE SERVICII MEDICALE SI DE MEDICINA MUNCII
Menu
Skip to content