Achiziție de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering

Purchase object: Achiziția de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering este necesară în vederea organizării unei sesiuni de instruire pentru beneficiarii care au semnat contracte de finanțare cu ADR Nord-Vest în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027.

Purchase object description (technical specifications):

I. Servicii închiriere sală de conferințe

  • Locația sălii: Municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
  • Data organizării evenimentului: 1 iulie 2024
  • Disponibilitate în intervalul orar 11:00 – 16:00
  • Numărul estimat de participanți – 100
  • Capacitatea sălii – minimum 100 de locuri
  • Minimum equipment:
    • sound system
    • internet wireless
    • 2 microfoane mobile
    • 1 videoproiector
    • 1 ecran de proiecție
    • Organizarea sălii trebuie să fie tip teatru.

Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii de conferință: maximum 3.400 RON/zi + TVA

II. Servicii de servire a mesei

a) WELCOME COFFEE

  • Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
  • Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)

Valoarea estimată a serviciilor de „Welcome Coffee”: 22 RON/persoană + TVA

b) COFFEE BREAK

  • Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
  • Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)

Valoarea estimată a serviciilor de „Coffee Break”: 22 RON/persoană + TVA

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei.

Produsele care intră în componența serviciilor de „Welcome Coffee” și de „Coffee Break” trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut.

Contract: NO
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice
Alte mențiuni: –

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no. 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 20.06.2024

Previous Post
Târgu Lăpuș se revitalizează pe baza unui contract semnat de 1.44 milioane de euro în cadrul Programului Regional Nord-Vest
Next Post
Consultare Publică pentru „Condițiile de acordare a sprijinului financiar în cadrul apelului de proiecte din cadrul priorității de Asistență Tehnică”
Menu
Skip to content