Acquisition of professional training services

Regarding the acquisition of: Curs Expert Achiziții Publice;
Purchase object: Professional training program;
Cod CPV: 80530000-8 Servicii de formare profesională;

Purchase object description (technical specifications):
– FORMA / TIPUL DE INSTRUIRE: curs cu prezență fizică, cu emitere de certificat participare
– NUMĂR DE PARTICIPANŢI: 9
– PERIOADA DESFĂȘURĂRII PROGRAMULUI DE FORMARE PROFESIONALĂ: luna aprilie 2024
– TEMATICI ALE CURSULUI/ COMPETENŢE CERTIFICATE LA ABSOLVIRE:
– Achizitii publice in Romania- noutăți legisltive
– Pregătirea unei documentații de atribuire.
– Analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
– Prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate din perspectiva celui care ofertează (înţelegere procese necesare întocmirii documentaţiei sau contestaţiei);
– Litigii decurgând din procedurile de atribuire a contractelor publice;
– Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC; Cauțiune – constituire, cuantum, restituire;
– Criterii minime de calificare; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare;
– Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor – particularități;
– Unele particularități privind realizarea unui DUAE;
– Derularea unei proceduri de atribuire on line. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații;
– Garanția de participare/buna executie;
– Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare;
– Comunicări către ofertanți;
– Atribuirea și derularea contractului de achiziție publică; Modificări ale contractului în perioada de implementare;
INIŢIEREA PROCEDURILOR, EVALUAREA OFERTELOR ŞI ATRIBUIREA CONTRACTULUI:
– Achiziția directă;
– Achiziția serviciilor din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare;
– Comisia de evaluare- numirea comisiei și atribuțiile membrilor/incompatibilăți și conflict de interese/modul de lucru al comisei;
– Proceduri de atribuire – Inițiere/Derulare proceduri de atribuire ON LINE– asemănări, deosebiri, riscuri;
– Proceduri de atribuire – Inițiere/Derulare proceduri de atribuire OFF LINE– asemănări, deosebiri, riscuri;
– Instrumente și tehnici speciale de atribuire – Acordul – cadru; avantaje şi riscuri; Sistemul de achiziții dinamic.
UTILIZARE S.E.A.P./ SICAP– noi funcţionalităţi-APLICAŢII:
Implementarea noilor formulare electronice europene eForms dezvoltate, potrivit Regulamentului
de punere în aplicare (UE) 2019/1780, al Comisiei din 23 Septembrie 2019 de stabilire a formularelor
standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice și abrogarea Regulamentului
de punere în aplicare (UE) 2015/1986.

DURATA PROGRAMULUI DE FORMARE PROFESIONALĂ: minim 10 ore de instruire

LOCUL DESFĂȘURĂRII PROGRAMULUI DE FORMARE PROFESIONALĂ: în România

Contract: NU,
Alte menţiuni: NU
Valoarea estimata: 4100 lei/cursant + TVA (incluzand instruirea, serviciile de cazare si masa, daca este cazul).

The criterion used for awarding the contract is the lowest price.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary headquarters in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte: 04 Aprilie 2024

Previous Post
Purchase of catering services
Next Post
CORRIGENDUM nr. 4 pentru Ghidul Solicitantului 312.A
Menu
Skip to content