Achiziția de servicii de monitorizare, intervenție, antiefracție

TECHNICAL SPECIFICATIONS 

                   

Regarding the acquisition of: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Cluj Napoca, str.Donath nr 53 A

Purchase object: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Cluj Napoca, str.Donath nr 53 A

Purchase object description (technical specifications):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Cluj Napoca, str.Donath nr. 53 A, pentru perioada 15.07.2024-31.12.2025

Technical specifications:

  • Service pe toată durata derularii contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanentă 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurarea interventiei operative cu forte de interventie proprii in max.10-15 min.
  • Asigurarea a doua interventii lunare, indiferent de natura acesteia.
  • Asigurarea a-doua interventii la alarmele de testare
  • Transmiterea evenimentelor in timp real
  • Atentionarea prin email in cazul in care obiectivul a ramas dezarmat
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 660.000 Lei/obiectiv
  • Va rugam sa precizati in oferta pretul unei interveti suplimentare

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la obiectivul mentionat.

Alte menţiuni. Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea “sau echivalent”.

Contract

Da-

Term of delivery/performance/execution: 15.07.2024-31.12.2025

CPV code: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Estimated value 2880 lei/17 luni fara TVA

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 10.07.2024 ora 11:00

Previous Post
Oradea va avea un trafic mai sigur datorită unei finanțări de aproape 18.5 milioane de euro în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Next Post
CORRIGENDUM pentru Ghidurile Solicitantului 131.B, 131.C și 131.D
Menu
Skip to content