INVITATION
Prin prezenta, Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, in calitate de Autoritate Contractanta, vă invită să participaţi la achizita publica de Servicii de inchiriere sală de conferințe și servicii de catering în Cluj-Napoca, în data de 14.03.2018.
Specificatii tehnice – de Servicii de inchiriere sală de conferințe și servicii de catering în Cluj-Napoca, în data de 14.03.2018.
Purchase object description (technical specifications):
Obiect achiziţie: Organizare intalnire de lucru pe tema stadiului pregatirii proiectelor pentru Axa 4, REGIO 2014-2020, cu ocazia vizitei Directoratului General Regio ( DG REGIO) din cadrul Comisiei Europene, in vederea evaluarii stadiului de pregatire a portofoliului de proiecte finantabile
Locația: Cluj Napoca, ultracentral, la maxim 1.5 km de punctul de lucru al ADR Nord-Vest, situat in Calea Dorobantilor nr. 3 Cluj-Napoca. ADR Nord-Vest va vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si va refuza cele care nu prezinta conditii impecabile din punct de vedere al esteticii si al ingienei.
Purchase object description (technical specifications):
Meeting room rental
Se solicită sală (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 30 de participanți
Masa de Prezidiu, 5 persoane, dotata cu microfon pt fiecare persoana
Aranjare tip sala de conferinte / masa rotunda / tip U
Equipment: sound system, video projector and projection screen, presidium,
2 mobile microphones,
flip chart
1 table for the registration of guests at the entrance to the hall;
Servicii de traducere simultana (engleza – romana / romana-engleza) : Necesitatea prestarii acestui serviciu va fi confirmata ferm cu 2 zile inainte de eveniment.
Servicii de catering pentru un număr estimativ de 30 de persoane organizata astfel
Welcome coffee
Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun, miere
Apa plată/minerală la 0,33 cu ambalaj din sticlă
Suc natural si carbogazos 2 feluri (tip nectar, cola) 0,33 cu amblaja de sticla
Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun, miere
Patiserie dulce/sărată
fruits
Pranz
Masa de pranz tip bufet suedez care sa contina urmatoarele: meniu normal, meniu de post (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri) *desertul sa fie tip mini-prajituri, 4 buc/pers
Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun/miere
Apa plată/minerală la 0,33 cu ambalaj din sticlă
Suc natural si carbogazos 2 feluri (tip nectar, cola) 0,33 cu amblaja de sticla
Tea 3 varieties: mint, fruit and green, hot water
fruits
Dotare masa de prezidiu cu apa minerala / plata 0.33l, ambalaj sticla, 2 buc/ pers (5 persoane)
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului.
Perioada: 14 Martie 2018
Oferta se va intocmi prin evidentierea
– preț in lei fara tva inchiriere sală
– preț in lei fara tva servicii de traducere
– preț in lei fara tva servicii catering/pers și valoare catering/total persoane/zi
Valoare totala ofertata in lei fara tva / total eveniment 1+2+3
În cadrul ofertei se va menționa distanța dintre locația ofertată și sediul ADR Nord-Vest.
Valoarea estimată în lei (fără TVA): 4000 lei
Ofertantii vor transmite ofertele pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro, Ofertele financiare se intocmesc prin evidentierea pretului unitar in lei fara TVA/pers, valoare servicii traducere, valoare inchiriere sala si valoare totala/eveniment. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut. Informatii suplimentare se pot obtine de la Autoritatea Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel 0744777425, +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atentia Biroului de Achizitii Publice.
Termen transmitere oferte 9.03.2018 ora 17.00.