ERATA: Evenimentul se amana pe data de 12 iunie 2018.
Purchase object:Organizare eveniment/ reuniune de lucru
Purchase object description (technical specifications):… Pentru 45 participanţi
Catering/gustari
- Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
- Sucuri (cola şi portocale) 1buc/pers 0,5 l
- Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
- Produse de patiserie dulce şi sărată 2 buc/pers.
- Sandwich 1buc/pers
- Pahare unica folosinta apa
- Pahare unica folosinta cafea
- Zahar si miere la doza
- Lingurite de unica folosinta
Total estimat 30 lei/pers x 45 persoane=1350 lei
Masa de pranz constituita sub forma de bufet suedez
- Masa de pranz se adreseaza unui numar estimat de 45 de persoane; bufet suedez constiuit din aperitiv, felul principal si desert.
50 lei/pers x 45 persoane=2250lei
Numarul de persoane se va comunica cu o zi inainte de eveniment, respectiv in data de 5.06.2018.
- Inchiriere sala de conferinta pentru aproximativ 45 persoane, cu prezidiu pentru 4 persoane si aproximativ 45 de locuri in audienta asezate in amfiteatru, orientate catre prezidiu. Instalatie de sonorizare si Wi-Fi este necesara. Evenimentul se va desfasura intre orele 10- 15 in data de 6.06.2018.
Termen de livrare/prestare/executare 6.06.2018 ora 10.00
Alte menţiuniSala va fi echipata pentru a putea gazdui prezentari pe tematica reuniunii de lucru.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 30.05.2018