Purchase object: Achiziția serviciilor este necesară în vederea organizării întâlnirii Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM
Location: North-West ADR headquarters, Calea Dorobantilor no. 3
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru aproximativ 20 persoane
- welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, ceai, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- coffee break: ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- masă de prânz – patru tipuri de sandwich / persoană (în chifle / minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); variante de conținut – carne pui, legume, brânză, etc.
Napkins, glasses, cups, mugs (or plastic/paper cups), plates, cutlery, etc. will also be provided.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.
Period: 2 octombrie 2018
Valoarea estimată: 45 lei/persoană.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 26.09.2018 ora 12:00