Achiziție de servicii catering pentru participanții la evenimentul Hackahton

Regarding the purchase of: Servicii de catering pentru participanții la evenimentul Hackathon din cadrul programului GreenLeap, finanțat prin programful IN4SFS, perioada 5-6 Martie 2025

Purchase object:  Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul Hackathon din cadrul programului GreenLeap, finanțat prin programful IN4SFS, perioada 5-6 Martie 2025

Purchase object description (technical specifications):

  • Număr estimat de persoane: 70/zi
  • Data: 5 și 6 Martie 2025
  • Apă plată/minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană/zi
  • Suc (500 ml/persoană) – Fanta, Cola, Sprite – 1 buc/persoană/zi
  • Pizza sortimente variate, atât vegane, vegetariene, cât și cu carne – minim 200g/persoană/zi

Se va asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri.

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Location: Sediul ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca.

Delivery time:  5 Martie 2025 – ora 15:00, 6 Martie 2025 – ora 15:00

Estimated value: 40lei/persoană/zi fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoană fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%

Other mentions: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”

Contract: NO

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

TERMEN DEPUNERE OFERTE: 03.03.2025, ora 12:00

Previous Post
Notă Justificativă pentru depășirea termenului de 360 de zile, conform OUG/23, pentru apelul de proiecte PRNV/2023/714.B/1
Next Post
Achiziția unui roll-ul pentru proiectul STARRISE
Menu
Skip to content