Regarding the purchase of: Servicii de catering necesare în vederea organizării sesiunii de instruire cu beneficiarii contractelor semnate în cadrul Programului Regiona Nord-Vest 2021-2027
Purchase object: Servicii de catering necesare în vederea organizării sesiunii de instruire cu beneficiarii contractelor semnate în cadrul Programului Regiona Nord-Vest 2021-2027
Purchase object description (technical specifications):
Servicii de catering pentru participanții la sesiunea de instruire cu beneficiarii contractelor semnate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 din data de 15.04.2025, pentru un număr estimat de 100 persoane
Număr estimat de 100 persoane
Data: 15 Aprilie 2025
Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:00 la sediul ADR NV de pe str. Donath 53 A, Cluj-Napoca:
- Preparatele de tip aperitive/,,finger food” vor fi servite în regim bufet suedez, porțiile având un gramaj de minimum 400g/participant și vor include:
- minimum 9 preparate dintre care:
- minimum 2 preparate vegetariene
- minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
- minimum 4 preparate pe bază de carne
- chiflă – minimum 1 buc/participant
- sucuri naturale/carbogazoaze – minimum 500 ml/participant
- minimum 9 preparate dintre care:
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: tacâmuri, farfurii și veselă de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile. De asemenea, vor fi asigurate 5 mese de cocktail, 2 mese de bufet și fețele de masă aferente necesare servicii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.
Location: Sediul ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca.
Delivery time: 15 Aprilie 2025, ora 12:00
Estimated value: 75 lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA pe persoană. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.
Other mentions: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”
Contract: NO
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
TERMEN DEPUNERE OFERTE: 11.04.2025, ora 11:00