Purchase of catering services

Purchase object: Achiziționarea de servicii de catering de catering pentru participanții la la seminarul de instruie pentru beneficiarii publici și privați ai contractelor finanțate prin Programul Regional Nord-Vest din perioada 5-6 Februarie 2025.

Purchase object description (technical specifications):

  • Număr estimat de 200 persoane pe parcursul a celor 2 zile
    • 5 Februarie 2025 – 100 persoane estimate
    • 6 Februarie 2025 – 100 persoane estimate
  •  Date: 5 și 6 Februarie 2025

I. Servicii de Welcome coffe – produsele vor fi livrate la ora 11:00 la sediu ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca

    • Cafea, zahăr, lapte, paletine – 1 cafea/persoană/zi
    • Apă plată – 0,5l/persoană/zi
    • Apă minerală – 0,5l/persoană/zi
    • Patiserie dulce și sărată – aprox. 100g/persoană/zi

II. Servicii de prânz – produsele vor fi livrate la ora 12:45 la sediul ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca

    • Minimum 1 preparat pe bază de pește
    • Minimum 1 preparat pe bază de fructe de mare
    • Minimum 2 preparate vegetariene
    • Minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
    • Minimum 4 preparate pe bază de carne
    • Chiflă – minimum 1buc/participant/zi
    • Cafea, zahăr, lapte, paletine – 1 cafea/persoană/zi
    • Apă plată – 0.5 l/persoană/zi
    • Apă minerală – 0.5 l/persoană/zi.

Se va asigura pe cheltuiala prestatorului: tacâmuri, farfurii și veselă de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile pentru ambele evenimente (5 și 6 Februarie 2025). De asemenea, vor fi asigurate mese de bufet și fețele de masă aferente necesare servicii produselor care vor intra in componeța serviciilor de Welcome Coffe și respectiv prânz.

Location: Sediul ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca.
Delivery time: 05 -06 Februarie: Servicii de Welcome Coffe – ora 11:00 / Servicii de prânz ora 12:45

Estimated value: 120lei/persoană/zi + TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA pe persona/zi. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația in vigoare.

Numărul exact de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Other mentions: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”

Contract: NO

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

TERMEN DEPUNERE OFERTE: 31.01.2025, ora 15:00.

 

Previous Post
Program de internship
Menu
Skip to content