Skip to content

Purchase of catering services

Purchase object: Achiziția de servicii de catering

Purchase object description (technical specifications):
Achiziția de servicii de catering este necesară în vederea organizării evenimentului „TAIEX-REGIO Peer2Peer Exchange” din perioada 08.04.2025-09.04.2025.

Date: 08.04.2025, ora 12:00
Location: Sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca

Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Preparatele de tip aperitive/„finger food” vor fi servite în regim bufet suedez, porțiile având un gramaj de minimum 400g/participant și vor include
    • Minimum 9 preparate dintre care
      • Minimum 3 preparate vegetariene
      • Minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
      • Minimum 3 preparate pe bază de carne
    • Chiflă – minimum 1 buc/participant
    • Sucuri naturale/carbogazoase – minimum 500 ml/participant.

Vor fi asigurate tacâmuri, farfurii și veselă de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile. De asemenea, vor fi asigurate 5 mese de cocktail, 2 mese de bufet și fețele de masă aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NO

Delivery/performance/execution term: 08.04.2025, ora 12:00 la sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca.

Termen depunere oferte: 27.03.2025, ora 11:00

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
Prelungirea perioadei de contractare pentru apelul de proiecte 112
Next Post
Prelungirea perioadei de contractare pentru apelul de proiecte 714.C
Menu