Purchase object: Achiziția de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de catering este necesară în vederea organizării evenimentului de lansare al apelurilor de proiecte din cadrul Priorității 7 destinate dezvoltării infrastructurilor de turism balnear & balneoclimatic – 712, 722, 713 și 723.
Purchase object description (technical specifications):
I. Servicii închiriere sală de conferințe
- Locația sălii: Municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
- Data organizării evenimentului: 9 aprilie 2024
- Disponibilitate în intervalul orar 11:00 – 16:00
- Numărul estimat de participanți – 60
- Capacitatea sălii – minimum 60 de locuri
- Minimum equipment:
- sound system
- internet wireless
- 2 microfoane mobile
- 1 videoproiector
- 1 ecran de proiecție
- Organizarea sălii trebuie să fie tip teatru.
Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii de conferință: maximum 900 lei/zi + TVA
II. Servicii de catering
a) WELCOME COFFEE
- Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
- Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)
Valoarea estimată a serviciilor de „Welcome Coffee”: 22 lei/persoană + TVA
b) COFFEE BREAK
- Cafea, ceai, zahăr/miere, lapte, paletine, apă plată (minimum 250 ml/participant), apă minerală (minimum 250 ml/participant)
- Patiserie dulce și sărată (minimum 100 g/participant)
Valoarea estimată a serviciilor de „Coffee Break”: 22 lei/persoană + TVA
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA-ul aferent.
Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei.
Produsele care intră în componența serviciilor de „Welcome Coffee” și de „Coffee Break” trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no. 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut.
Bid submission deadline: 05.04.2024, ora 12
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.