Specificații tehnice privind achiziţia de: servicii catering pentru 2-3 februarie 2018, la sediul Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest, din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3.
Purchase object: Achiziționare servicii catering pentru evenimentul pentru sesiunea de instruire pentru IMM-uri în contextul proiectului ScaleUp Transylvania.
Purchase object description (technical specifications):
Servicii catering pentru două pauze de cafea pentru un număr maxim de 15 particpanți.
Pentru fiecare din cele două zile trebuie furnizate următoarele produse:
- o cafea / persoană – cafea espresso, lapte pentru cafea, zahăr;
- apă plată și minerală (carbogazoasă), sticle de 0,5 ml – două sticle / persoană (1 sticlă apă plată + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă).
- patiserie dulce (preferabil varianta de plăcintă cu măr și/sau brânză dulce) aproximativ 100 gr / persoană;
- two types of sandwich / person (in mini baguettes of 100 – 120 gr; wrapped separately); content variants – (chicken, vegetables, cheese, etc.)
- napkins, glasses, cups, mugs (or plastic/paper cups), plates, cutlery, etc. will be provided.
Produsele trebuie livrate, în fiecare din cele două zile, la ora 8:30 am.
Estimated value (fără TVA): 14 lei / pers x 15 pers x 2 zile = 420 lei
The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as follows:
- Cost of catering services / participant;
- Total event cost
The criterion used for awarding the contract is The lowest price.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel. +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Bid submission deadline: 01.02.2018 ora 12