Achiziție servicii catering pentru organizarea evenimentului Demo Day a programului de accelerare EIT Health Drive

Purchase object: Achiziție servicii catering pentru organizarea evenimentului Demo Day a programului de accelerare EIT Health Drive.

Purpose of purchase: achiziționarea serviciilor de catering pentru evenimentul Demo Day a programului de accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive.

Prin eveniment se urmărește scoaterea în evidență a progresului start-upurilor participante în cadrul programului de accelerare, în fața unor investitori, reprezentanți ai industriei și stakeholderi importanți la nivel internațional în domeniile inovării, sănătății și științelor vieții. În cadrul evenimentului start-upurile își vor prezenta în fața publicului și în fața unui panel de experți soluțiile lor, urmând ca mai apoi să primească feedback, sugestii, recomandări, dar și pentru a atrage potențiale investiții sau parteneri. Totodată, evenimentul va scoate în evidență eforturile făcute de Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest pentru sprijinirea inovației și afacerilor inovative în domeniile sănătății și științelor vieții.

Agendă propusă pentru evenimentul Demo Day a programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:

9:00 – 9:30 – Primirea participanților & coffee break

9:30 – 10:00 – Cuvinte de deschidere

10:00 – 12:30 –  Sesiunea 1 de pitching & feedback

12:30 – 13:30 – Prânz & coffee break

13:30 – 16:30 – Sesiunea 2 de pitching & feedback

16:00 – 16:30 – Premiere

16:30 – Networking & gustări

Perioada: 18 septembrie 2023, durată 9 ore

Locație: sediul Nagarro, Strada Someșului 14, Cluj-Napoca

 

Purchase object description – Technical specifications

 

Coffee break composed of: Minicroissant cu unt, Pateuri cu branza, Cuibi cu vanilie, Cafea – 2 / persoana, Apa plata 0.5 l/ Sucuri 0.5 l  – 4 st /pers

Cold buffet: Chiftelute legume /naut – post, Pachetele primavara / dovlecei pane – post, Rulada spanac cu branza Chiftelute pui, Tartine cu mozarella si rosii chery, Minisnitele pui, Salata vinete si rosii, Salata greceasca, Salata legume , pui copt, Pita calda

Desert: tavalita cu cocos , cheese cake

Gustări: platouri brânzeturi, platouri fructe

Cantitate masă: 450gr/persoană

Cantitate desert: 150gr/persoană

Logistică: se vor asigura farfurii , tacamuri unica folosinta, pahare, servetele. Se vor include servicii de ospătărie pe toată durata evenimentului – 1 persoană.

 

Estimated value:

105 lei fără TVA/participant catering

Număr estimat de participanți: 80 persoane

Numărul final de participanți se va confirma cu 48 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

 

Contract: NOT

Term of delivery/performance/execution conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni:

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Termen limită de depunere a ofertelor: 14.09.2023 ora 12.00

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Previous Post
Absolvenții Acceleratorului pentru sănătate LevelUP vor pitchui la Demo Day
Next Post
Achiziție servicii de recertificare și supraveghere a sistemului de management
Menu
Skip to content