Regarding the acquisition of: Catering services
Purchase object: Servicii de catering pentru prânz pentru participanții la Info Day
Purchase object description (technical specifications):
- Pentru ora 12:30, la ABC Incubator, Cluj-Napoca, str. Constantin Brâncuși 57-59, în antreul sălii de la parter
- Coffee break, prânz rece și desert – pentru 35 persoane:
- Coffee (including milk/condensed milk and brown sugar)
- What do you have
- Apă plata (la 330ml/ sau 500 ml): 1 sticlă/ persoană
- Apă minerală (la 330ml/ sau 500 ml): 1 sticlă la 2 persoane
- Fruits: circa 1 kg struguri (spălați, gata de consum)
- Finger food: mix de crispy/ pachețete/ canapes/ tartine/mini-rulou/mini-wrap – variate, pe bază de brânzeturi, de legume, pe baza de carne, de pește
- A salad of raw vegetables
- Desert: prăjiturele variate/ sau un desert de tip tartă feliată în bucăți mici.
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri.
Contract: NOT
Term of delivery/performance/execution: 17 februarie 2023
Valoare estimata fara TVA: 70 lei/persoana
Other mentions:
- Pentru ora 12:30, la ABC Incubator, Cluj-Napoca, str. Constantin Brâncuși 57-59, în antreul sălii de la parter;
- Numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului;
- În caz de probleme de sănătate sau forță majora, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte;
- Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Bid submission deadline: 14.02.2023, ORA 11
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.