Purchase of catering services

Purchase object: Achiziție servicii catering pentru organizarea evenimentului de networking și prezentare a programului EIT Health Drive.

Scop achiziție: achiziționarea serviciilor de catering pentru evenimentul de promovare a programului de accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive. Prin eveniment se urmărește atragerea participanților în vederea înscrierii în program, identificarea de mentori sau experți care pot sprijini startup-urile, dar și de investitori care pot finanța startup-urile cu potențial din domeniul sănătății și științelor vieții.

Agendă propusă pentru evenimentul de networking și prezentare a programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:

    • Primirea invitaților (30 min)

    • Cuvânt introductiv – despre Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest (10 min)

    • Speaker de la departamentul de specializare inteligentă – despre finanțări pentru inovare în sănătate și științele vieții (10 min)

    • Speaker de la departamentul INNO și Atragerea investitorilor – despre Platforma INNO și serviciile suport oferite (10 min)

    • Speaker de la departamentul INNO și Atragerea investitorilor – despre programul de accelerare implementat prin EIT Health Drive (10 min)

    • Prezentarea experților implicați în program (10 min)

    • Pauză de cafea (20 min)

    • Activități de prezentare, Q&A și networking a startup-urilor și experților implicați în program (80 min).

Perioada: 22 martie 2023, durată 3 ore

Locație: Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate, Cluj-Napoca

Purchase object description – Technical specifications

Coffee break composed of: Cafea – cu zahăr și lapte incluse (1 cafea/participant) // Apa minerala/plata 330 ml/participant // Limonada de casa cu miere si menta

Cold buffet: crispy de pui // prosciutto // cosulete cu humus – de post // dovlecel pane – de post // pachetele de primavara – de post //  telemea in crusta de seminte //platou branzeturi // creveti tempura // tartine cu somon // rulada de spanac cu branza // quesadilla cu piept de pui // miniburgeri cu vita/pui // pita – chifla greceasca.

Desert: canoli cu crema de mascarpone // prajitura negresa cu fructe de padure – de post.

Logistică: vesela de unica folosinta

Gramaj/persoana: bufet+desert – 350 gr

Estimated value:

95 lei fără TVA/participant catering

Număr estimat de participanți: 50 persoane

Numărul final de participanți se va confirma 48 de ore înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Contract: NO

Term of delivery/performance/execution conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni: –

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Offer submission deadline 20.03.2023, ora 10.00.

Previous Post
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027, lansează astăzi, 16 martie 2023, în consultare publică, două noi ghiduri ale solicitantului
Next Post
Acquisition of professional training services
Menu
Skip to content