Purchase object: Achiziție servicii catering pentru organizarea întâlnirilor de curs din cadrul programului de accelerare EIT Health Drive.
Purpose of purchase: achiziționarea de servicii de catering pentru întâlnirile de curs din cadrul programului accelerare dedicat start-up-urilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune, finanțat prin programul EIT Health Drive. În cadrul fiecărei întâlniri de accelerare, fiecare start-up participant la program va prezenta în fața panelului de experți progresul făcut de la ultima întâlnire și vor primi feedback, sugestii și pașii următori de urmat pentru comercializarea soluției și creșterii start-upului lor. După încheierea prezentărilor, start-upurile vor beneficia de o lecție teoretică avansată din domeniile inovării, sănătății și științelor vieții.
Agendă propusă pentru întâlnirile de curs în cadrul programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:
8:30 – 9:00: Primirea participanților & pauză de cafea
9:00 – 10:45: Prezentarea primei jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
10:45 – 11:00: Pauză
11:00 – 12:30: Prezentarea celei de-a doua jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
12:30 – 13:00: Masă caldă
13:00 – 15:00: Lecție teoretică avansată
Coffee breakul și masa caldă vor fi livrate în datele următoare:
- 13 iulie, 8:30 – 15:00
- 27 iulie, 8:30 – 15:00
- 10 august, 8:30 – 15:00
- 24 august, 8:30 – 15:00
- 7 septembrie, 8:30 – 15:00
Coffee breakul va fi livrat la ora 8:30, iar masa caldă la ora 12:00.
Se va asigura catering pentru toate cele 5 întâlniri specificate în datele de mai sus. Locația de livrare a meselor va fi în minicipiul Cluj-Napoca și se va anunța cu 7 zile înaintea desfășurării întâlnirilor.
Perioada: 13.07.2023 – 07.09.2023
Coffee break composed of: Cafea – cu zahăr și lapte incluse (1 cafea/participant) // Apa minerala/plata (2 sticle de 500 ml/participant), patiserii
Masă caldă: masă caldă, minim 3 opțiuni pentru fiecare dată, din care: 2 opțiuni cu carne și o opțiune vegetariană
Logistică: veselă de unică folosință
Estimated value: 60 lei fără TVA per participant pentru catering
Număr estimat de participanți: 30-40 persoane
Numărul final de participanți se va confirma cu 48 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Contract: not
The menu options are sent in detail for all days.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Oferta financiară se întocmește cu evidențierea prețului unitar cu și fără TVA, separat pentru fiecare meniu în parte.
Bid submission deadline: 07.07.2023, ora 11.
Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.