TECHNICAL SPECIFICATIONS
Regarding the acquisition of: Servicii de catering – Cofee Break
Purchase object: Servicii de catering pentru pauza de cafea pentru participanții la evenimentul de diseminare
Purchase object description (technical specifications):
- Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1
- Coffee break – pentru 35 persoane:
- Coffee (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
- What do you have
- Apă plata și/sau minerală (la 500 ml): 1,5 sticle/ persoană
- Fursecuri dulci și sărate (100g/ persoană)
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat,
Estimated value 23 lei/ persoană +TVA
Funding source: bugetul proiectului MIND4MACHINES
Contract: NOT
Term of delivery/performance/execution: 24.11.2023
Other mentions:
- Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1– sala va fi comunicată în timp util (este la parter)
- the exact number of people will be communicated 1 day before the event
- In case of health problems or force majeure, the service can be canceled a maximum of 1 day before
- Payment will be made later, based on the receipt report and the invoice issued by the supplier
- Payment will be made later, based on the receipt report and the invoice issued by the supplier
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Offer submission deadline 22.11.2023 ORA 11
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.