Purchase of catering services

 

TECHNICAL SPECIFICATIONS

 

Regarding the acquisition of: Servicii de catering – Cofee Break

Purchase object: Servicii de catering pentru pauza de cafea pentru participanții la evenimentul de diseminare

Purchase object description (technical specifications):

  • Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1
  • Coffee break – pentru 35 persoane:
  • Coffee (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
  • What do you have
  • Apă plata și/sau minerală (la 500 ml): 1,5 sticle/ persoană
  • Fursecuri dulci și sărate (100g/ persoană)

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat,

Estimated value 23 lei/ persoană +TVA

Funding source:  bugetul proiectului MIND4MACHINES

Contract: NOT

Term of delivery/performance/execution: 24.11.2023

Other mentions:

  • Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1– sala va fi comunicată în timp util (este la parter)
  • the exact number of people will be communicated 1 day before the event
  • In case of health problems or force majeure, the service can be canceled a maximum of 1 day before
  • Payment will be made later, based on the receipt report and the invoice issued by the supplier
  • Payment will be made later, based on the receipt report and the invoice issued by the supplier

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Offer submission deadline 22.11.2023 ORA 11

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

                                                                                                            

Previous Post
Achiziție de servicii instruire
Next Post
INSTRUCȚIUNEA NR. 4 din 21.11.2023 Privind preluarea prevederilor Ordonanței 28/2023 în activitățile derulate la nivelul AM PR NV 2021-2027 și completarea procedurilor operaționale
Menu
Skip to content