Purchase object: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului DEBUTING
Purchase object description (technical specifications):
- Coffee break – pentru aproximativ 20 persoane:
- Ceai&Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr/zahăr brun)
- Apă plata&minerala (500 ml): 1 sticlă/ persoană
- Patiserie sarata&dulce (circa 100g/persoană)
- Prânz rece – pentru aproximativ 20 persoane:
- 5 platouri tip bufet rece, diverse sortimente (inclusiv vegetariene) – minim 250g/persoană
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.
Estimated value without VAT:
- Servicii catering: 80 lei/ persoană
Location: în Str. Tiberiu Popoviciu 22P, Cluj-Napoca, la sediul Centrul de Excelență pentru Mobilă (CEM)
Term of delivery/ rendering/ execution: 18 iunie 2024, ora 9:30 pentru coffee-break și ora 12:30 pentru produsele de prânz.
Other mentions: Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NOT
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Offer submission deadline 07.06.2024.
Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary headquarters in Cluj-Napoca, str. Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.