Achiziție servicii de catering, organizare evenimente și închiriere spațiu pentru organizarea evenimentului de prezentare INNO – ANULAT

Purchase object: : servicii de catering, organizare evenimente și închiriere spațiu pentru organizarea evenimentului de prezentare INNO și matchmaking între cercetători și companii (public țintă al platformei INNO) din domeniile sănătate și farma.

Period: 7 noiembrie 2019

Location: Cluj-Napoca,

Participanți: circa 50 persoane.

The final number of participants will be announced 1 day before the event.

CPV code: 55500000-5, 79952000-2

Purpose of purchase: achiziționarea serviciilor de catering, organizare evenimente și închiriere spațiu pentru evenimentul de matchmaking între cercetători și companii (public țintă al platformei INNO) din domeniile sănătate și farma și în vederea promovării Platformei de Investiții și Inovare INNO.

Purchase object description (technical specifications):

  1. 2 x Coffee break: Cafea, Varietate de ceaiuri, Apa minerala plata, Apa minerala, Sucuri carbogazoase, Sucuri naturale, Biscuiti cu migdale, Mini Choux a la creme, Mini croissante cu unt, Minipatiserie asortata

18 LEI fără TVA/ Pers.

2. Prânz – bufet: 1. Gustare rece: Crostini cu rosii si parmezan, Perle din branzeturi nobile in crusta de ierburi aromate, Mousse de peste afumat cu apio, sfecla rosie si hrean, Tortilla cu piept de pui si salata verde, Blini cu crema de branza si somon afumat, Minifrigarui de pui in susan,

Cosulet de parmezan cu salata a la russe, Rulada de porc cu ardei capia, Tartar de pui cu rosii uscate, Salata Waldorf, Salata de cruditati cu pui marinat, 2. Bufet de salate: rosii,varza,castraveti,morcovi,fasole rosie,masline,boabe de porumb, sos de iaurt cu verdeturi, sos vinegreto, 3. Gustare calda: Ciorba de legume, Ardei iute, 4. Basic preparation: Medalion de porc cu sos Dijon, Piept de pui cu ragout de ciuperci, Garnitura Ratatouille, Cartofi piure cu brunoise de legume, 5. Desert: Crème brulle, Mousse de cafea, 6. Apa plata/minerala, Asortimente de paine

64 LEI fără TVA/ Pers.

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni, farfurii, tacâmuri.

Sala va fi modernă, cu prezidiu și pupitru, cu aparat de aer condiționat, proiector, pânză de proiecție, Wi-Fi de mare viteză, 3 microfoane mobile și va avea o capacitate de 50-60 persoane

Valoarea estimată:  100 lei/persoană fără TVA, respectiv 1200 lei fără TVA pentru închiriere sală.

Numărul final de participanţi se va confirma cu 1 zi înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial. Durata evenimentului: 8 ore

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 15.10.2019 ora 12:00

Previous Post
A fost modificat Ghidul Solicitantului – Condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelurilor de proiecte cu numărul POR/2019/3/3.2/4/2 REGIUNI și POR/2019/3/3.2/3/ITI
Next Post
Achiziție servicii de catering, organizare evenimente și închiriere spațiu pentru organizarea evenimentului de prezentare INNO – ANULAT
Menu
Skip to content