Achiziție servicii de catering și sală evenimente pentru eveniment 13 iulie 2023

Regarding the acquisition of: Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Purchase object: Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Purchase object description (technical specifications): Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Location: Aproximativ 1 Km Distanță față de Primăria Cluj-Napoca

CPV code: 55500000-5 Canteen and catering services

Period: 13 iulie 2023

Valoare estimată în lei fără TVA: 110 lei pentru servicii de coffee break și servire masă + TVA inclus/participant;

Valoare estimată a sălii de conferință: 1800 de lei + TVA

Descriere obiect achiziție: Organizarea unei conferințe regionale pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Meeting room rental:

  • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 40 de participanți;
  • Presidium table, equipped with a microphone;
  • Conference room/theatre layout;
  • Equipment: sound system, video projector and projection screen, presidium;
  • 2 mobile microphones;
  • flip charts;
  • 1 table for guest registration at the entrance to the hall.

Welcome coffee pentru un număr estimativ de 40 persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)

Servicii de servire masă pentru un număr estimativ de 40 persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)
  • Ceai/Limonadă
  • Bufet standing
    • Selecție de preparate reci vegetariene
    • Selecție de preparate reci cu carne
    • Selecție aperitive de sezon
    • Preparate dulci
    • fruits

The financial offer is drawn up in lei, with and without VAT, and will contain the costs grouped as follows:

  • Cost servicii pentru coffee break + servire masă/persoană;
  • Event hall rental cost;

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

 Contract: NU

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Offer submission deadline 11.07.2023  ORA 10

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritate Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr. 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, e-mail achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

                                                                                                            

Previous Post
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 a actualizat calendarul aferent lansării apelurilor de proiecte din cadrul programului pentru anul 2023
Next Post
Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest), lansează astăzi, 11 iulie 2023, un nou apel de proiecte din cadrul programului.
Menu
Skip to content