Regarding the acquisition of: Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”
Purchase object: Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”
Purchase object description (technical specifications): Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”
Location: Aproximativ 1 Km Distanță față de Primăria Cluj-Napoca
CPV code: 55500000-5 Canteen and catering services
Period: 13 iulie 2023
Valoare estimată în lei fără TVA: 110 lei pentru servicii de coffee break și servire masă + TVA inclus/participant;
Valoare estimată a sălii de conferință: 1800 de lei + TVA
Descriere obiect achiziție: Organizarea unei conferințe regionale pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”
Meeting room rental:
- Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 40 de participanți;
- Presidium table, equipped with a microphone;
- Conference room/theatre layout;
- Equipment: sound system, video projector and projection screen, presidium;
- 2 mobile microphones;
- flip charts;
- 1 table for guest registration at the entrance to the hall.
Welcome coffee pentru un număr estimativ de 40 persoane:
- Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
- Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)
Servicii de servire masă pentru un număr estimativ de 40 persoane:
- Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
- Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)
- Ceai/Limonadă
- Bufet standing
- Selecție de preparate reci vegetariene
- Selecție de preparate reci cu carne
- Selecție aperitive de sezon
- Preparate dulci
- fruits
The financial offer is drawn up in lei, with and without VAT, and will contain the costs grouped as follows:
- Cost servicii pentru coffee break + servire masă/persoană;
- Event hall rental cost;
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Offer submission deadline 11.07.2023 ORA 10
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritate Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr. 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, e-mail achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.