Purchase of catering services

Purchase object: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului DEBUTING

Purchase object description (technical specifications):

  • Pentru ora 9:00, la sediul Academiei Române filiala Cluj-Napoca, Strada Republicii nr. 9, in sala de conferință, etaj 1
    • Coffee break – pentru 15 persoane:
      • Coffee (including milk/condensed milk and brown sugar)
      • Ceai de fructe/verde/negru (inclusiv zahăr brun/ miere)
      • Apă plata (500 ml) și suc acidulat: 1 sticlă/ persoană
      • Saleuri (circa 2 bucăti persoană)
    • Prânz rece și desert – pentru 15 persoane:
      • 2 platouri tip bufet rece, diverse sortimente (inclusiv vegetariene) – circa 250g/persoană
      • Desert: o prăjitură (tăiată felii mici, cca 100 g persoană)/ desert de tip tarta feliata sau coșulete dulci (cca 100g persoană)
      • Fruits: circa 2 kg clementine/fructe de sezon (spălate, gata de consum)

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri. Platourile și desertul pentru prânz vor fi livrate dimineața, înfoliate.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse.

Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.

Location: în Cluj-Napoca, Strada Republicii nr. 9, în sala de conferințe, etaj 1 (sediul Academiei Române filiala Cluj-Napoca )

Term of delivery/ rendering/ execution: 16 ianuarie 2024, ora 9:00 pentru coffee-break și produsele de prânz.

Other mentions: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului.

Contract: NOT

The financial offer will be presented for each individual service.

Valoarea estimate: 70 lei/persoana fără TVA

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Offer submission deadline 21.12.2023 ora 14:00

Previous Post
Corrigendum nr. 3 pentru Ghidurile Solicitantului 711 și 721
Next Post
Corrigendum nr. 3 pentru Ghidul Solicitantului 132.A.1
Menu
Skip to content