ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE

The North-West Regional Development Agency, as the Contracting Authority, wishes to purchase catering services for the purpose of organizing a working meeting for the beneficiaries, regarding the problems encountered during the implementation of the projects financed by the REGIO 2014-2020 program

TECHNICAL SPECIFICATIONS

Regarding the acquisition of: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering – pentru aproximativ 100 de participanți.

Purchase object: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor publici, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

 

Purchase object description (technical specifications):

Închiriere sală de întâlnire

  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 100 de participanți
  • Presidium table, equipped with a microphone
  • Aranjare tip sala de conferinte/teatru
  • Equipment: sound system, video projector and projection screen, presidium,
  • 2 microfoane mobile
  • flip chart
  • 1 table for guest registration at the entrance to the hall.

Servicii de catering pentru un număr estimativ de 100 de persoane organizata astfel :

    • Coffee (ora 10 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat; ora 14:15 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat)
  • Coffee, milk, cups, white/brown sugar;
  • The water minerală plată şi apă minerală carbogazoasă;
  • What do you have 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun/alb;
  • Pastry sweet/salty;
  • Fructe;
    • Lunch
  • Swedish buffet lunch that includes the following:
    1. ciorbă rădăuțeană cu ardei iute proaspăt/murat și smântână;
    2. ceafă de porc la cuptor cu sos BBQ cu cartofi wedges;
    3. cheesecake
  • Coffee, lapte, cești, zahăr alb/brun
  • The water minerală plată şi apă minerală carbogazoasă
  • Natural juice and carbonated water

 The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.

  

Period: 21 Iunie 2019

Estimated value:

Masa: 80 lei/participant + TVA

Sala: 500 lei + TVA

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 13.06.2019 ora 12:00

Previous Post
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE – ANULAT
Next Post
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE
Menu
Skip to content