Specificații tehnice pentru achiziția unui curs de expert achiziții publice.
Purchase object: Professional training program;
CPV code: 80530000-8 Vocational training services;
Purchase object description (technical specifications):
- FORM / TYPE OF TRAINING: curs online, cu emitere de certificat acreditat ANC/ CAFFPA, cod COR: 214946
- NUMBER OF PARTICIPANTS: 1
- PERIOD OF PERFORMANCE PROFESSIONAL TRAINING PROGRAM: luna iulie 2023
- COURSE SUBJECTS/ COMPETENCES CERTIFIED UPON GRADUATION:
- Legislația specifică în domeniul achizițiilor publice;
- Utilizarea platformei SEAP/SICAP: înregistrare, utilizare, catalog electronic, anunțuri, raportări, formulare ș.a. și încărcarea în sistemul electronic a documentației de atribuire; publicarea anunțurilor;
- Managementul achizițiilor publice; (Proceduri de achiziții publice: praguri valorice, procedura simplificată, licitația deschisă, licitația restrânsă, dialogul competitiv, negocierea fără publicare
- Rolul Documentului Unic de Achiziție European (DUAE) și corelarea cu fișa de date a achiziției;
- Cumpărarea/achiziția directă;
- Depunerea contestațiilor. Remediile și căile de atac;
- Termenul de evaluare și reevaluare a ofertelor;
- Pregătirea documentației de atribuire;
- Analiza și evaluarea documentelor realizate de ofertanți;
- Criterii minime de calificare;
- Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
- Derularea unei proceduri de atribuire on-line;
- Atribuirea și derularea contractului de achiziție publică. Modificări ale contractului în perioada de implementare;
- Contravenții, sancțiuni și litigii care decurg din procedurile de atribuire a contractelor publice.
- DURATION OF THE PROFESSIONAL TRAINING PROGRAM: minimum 60 ore, din care minimum 20 ore teorie și minimum 40 ore practică
- LOCATION OF THE PROFESSIONAL TRAINING PROGRAM: online
- SERVICE PRICE: Prețul total pachet de formare profesională/cursant: 1000 lei fără TVA /cursant
Contract – NOT
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este: The lowest price.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte: 26.06.2023, ora 11.