Achiziţie servicii de monitorizare

Regarding the acquisition of: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3 (corp 1 si corp 2), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.              

Purchase object: The purchase of monitoring, intervention, anti-burglary services for the secondary headquarters of ADR NV in Dorobantilor street No. 3 (Building I and Building II), Cluj Napoca and for the main headquarters in Rădaia No. 50, Baciu Commune.

Purchase object description (technical specifications):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor  Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2024 – 31.01.2025.

Technical specifications:

  • Service pe toată durata derularii contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele 3 obiective.

Vă rugăm să ofertaţi separat cele 3 obiective.

Contract –YES

Term of delivery/performance/execution: 01.02.2024 – 31.01.2025

CPV code: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Estimated value 8000 lei/an fara TVA

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

 Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 15.11.2023

Previous Post
Purchase of medical services
Next Post
Al treilea Corrigendum pentru Ghidul Solicitantului 111
Menu
Skip to content