Purchase of monitoring, intervention, anti-burglary services

Regarding the acquisition of: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Calea Dorobanţilor Nr. 3(corp 1 si corp 2), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.

Purchase object: The purchase of monitoring, intervention, anti-burglary services for the secondary headquarters of ADR NV in Dorobantilor street No. 3 (Building I and Building II), Cluj Napoca and for the main headquarters in Rădaia No. 50, Baciu Commune.

Purchase object description (technical specifications):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor  Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2021 – 31.01.2021.

Technical specifications:

  • Service pe toată durata derularii contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv

Please specify in the offer the operative intervention time with specialized crew at each of the two objectives.

Please offer the two objectives separately.

Contract

YES 

Term of delivery/performance/execution: 31.01.2021- pentru întocmirea contractului

01.02.2021-31.01.2022- perioada contractuală

Estimated value 5000 lei + VAT

Ofertantii interesati, vor trimite oferta pe email la adresa achizitii@nord-vest. Limba de redactare a ofertei este limba romana.Oferta financiara se intocmeste cu evidentierea abonamentului lunar pe cele 2 obiective separat  si a valorii totale cu si fara TVA

The criterion used for awarding the contract is The lowest price

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 23.11.2020

Previous Post
A fost semnat contractul aferent proiectului „Reabilitare şi modernizare Grădiniţa cu program prelungit nr. 3 şi Creşa nr. 3”
Next Post
Purchase of electronic signature certification services
Menu
Skip to content