Regarding the acquisition of: Servicii de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR NV situat pe Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) şi pentru sediul principal din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu.
Purchase object: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie și antiefracţie pentru sediul secundar ADR NV din Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) şi pentru sediul principal din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu.
Purchase object description (technical specifications):
Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR NV din satul Rădaia nr. 50, comuna Baciu şi Calea Dorobanţilor nr. 3, Cluj Napoca (corpurile 1 și 2) , pentru perioada 01.02.2023 – 31.01.2024.
Technical specifications:
- Service pe toată durata derularii contractului;
- Connection to the company's dispatcher via GPRS and fixed telephone line;
- Technical consultancy;
- Monitorizare permanentă 24/24 prin dispeceratul propriu;
- Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 lei/obiectiv.
Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele 3 obiective.
Vă rugăm să ofertaţi separat cele 3 obiective.
Contract –YES
Term of delivery/performance/execution: 01.02.2023 – 31.01.2024
CPV code: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Estimated value 6000 lei/an fără TVA
The criterion used for awarding the contract is The lowest price.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Deadline for submitting offers: 16.11.2022