Regarding the purchase of: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Purchase object: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Purchase object description (technical specifications): servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
location: Municipiul Bistrița
Period: 30.01 – 01.02.2023
CPV codes: 79951000-5, 39222000-4, 55500000-5, 79952000-2, 55100000-1, 55300000-3
Purchase object description:
Organizarea reuniunii Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Ziua 1 – 30.01.2023
Accommodation services pentru un număr estimativ de 10 de persoane:
• Se solicită cazare într-o unitate de cazare din municipiul Bistrița, în regim single, cu mic dejun inclus (31 ianuarie 2023) într-un complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.5 pe booking.com.
Valoare estimată în lei fără TVA: 240 lei/persoană
Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 55 de persoane:
Cină de lucru
- Cold snack
- Basic preparation
- Desert
- Still and mineral water (0.50 l/person)
- Natural and carbonated juices (0.50 l/person)
- veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă
Valoare estimată în lei fără TVA: 210 lei/persoană
Ziua 2 – 31.01.2023
Accommodation services pentru un număr estimativ de 20 de persoane:
• Se solicită cazare într-o unitate de cazare din municipiul Bistrița, în regim single, cu mic dejun inclus (1 februarie 2023) într-un complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.5 pe booking.com.
Valoare estimată în lei fără TVA: 240 lei/persoană
Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 65 de persoane:
2 coffee break-uri care sa conţină următoarele și care să fie livrate la Palatul Administrativ din Bistrița:
- Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
- Still and mineral water (0.50 l/person)
- Natural and carbonated juices (0.50 l/person)
- Sweet and savory pastry
- tableware (ceramic/porcelain), cutlery (stainless steel), glasses/cups/mugs (ceramic, porcelain or glass).
Swedish buffet lunch containing the following:
- Cold snack with salad buffet
- Ciorbă/supă caldă
- Preparat de baza cu garnitură
- Desert
- Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană) servite în pahare de sticlă/cești
Cină de lucru care să conțină următoarele:
- Hot snack
- Basic preparation
- Desert
- Still and mineral water (0.50 l/person)
- Natural and carbonated juices (0.50 l/person)
- veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă
Valoare estimată în lei fără TVA: 365 lei/pers
Ziua 3 – 01.02.2023
Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 65 de persoane:
Un coffee break care sa conţină următoarele și care să fie livrat la Palatul Administrativ din Bistrița:
- Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
- Still and mineral water (0.50 l/person)
- Natural and carbonated juices (0.50 l/person)
- Sweet and savory pastry
- tableware (ceramic/porcelain), cutlery (stainless steel), glasses/cups/mugs (ceramic, porcelain or glass).
Swedish buffet lunch containing the following:
- Cold snack with salad buffet
- Ciorbă/supă caldă
- Preparat de baza cu garnitură
- Desert
- Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană) servite în pahare de sticlă/cești
Estimated value in lei without VAT: 180 lei/person
Numărul final de participanți se va confirma până cel târziu în data de 27.01.2023, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
The financial offer will be presented for each individual service.
Contract: NOT
Term of delivery/performance/execution conform cu specificațiile tehnice
Alte mențiuni: –
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 18.01.2023, ora 11.00