Achiziție servicii de restaurant, cazare cu mic dejun inclus și sală de evenimente

Regarding the purchase of: Servicii de restaurant, cazare cu mic dejun inclus și sală de evenimente

Purchase object: organizarea întâlnirii de lucru pentru inițierea demersurilor dedicate realizării Cloud-ului Regional prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027

Locația: sat Jelna, Satu Nou, Cetate, Orheiu Bistriței, județul Bistrița-Năsăud

Purchase object description (technical specifications):

  1. Servicii de restaurant, 9 ian 2023, servire la farfurie, pentru un număr estimativ de 29 de persoane:

Cină, 9 ian 2023:

  • Gustare caldă: – cel puțin 150 gr/pers
  • Fel principal: cel puțin 300 gr/pers
  • Garnitură: cel puțin – 150 gr/pers
  • Desert: cel puțin 150 gr/pers
  • Pâine și/sau alte produse de panificație: cel puțin 150 gr/pers
  • Suc: cel puțin 2 X 0,25l/persoană
  • Apă minerală(carbogazoasă și plată): cel puțin 2 x 0,33 l/persoană
  • 1 Cafea pentru fiecare participant
  • Cutlery and crockery for serving dishes
  1. Închiriere sală de evenimente, 9 ian 2023
    • Se solicită sală de evenimente pentru 8 ore cu o capacitate de aproximativ 30 de participanți
    • Amenajarea sălii în format boardroom
    • Sistem de sonorizare și proiecție
    • 2 microfoane mobile
    • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală
  2. Servicii de cazare cu mic dejun inclus pentru un număr estimativ de 29 de persoane
  • Se solicită cazare pentru fiecare participant pentru o noapte (9-10 ianuarie 2023), cu mic dejun inclus, într-un complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 9 pe booking.com. Se va asigura parcare pentru autoturismele participanților în limita locurilor disponibile.
  • For accommodation services, the accommodation chart will be presented, signed and stamped by the accommodation unit. This will include the names of the people who benefited from the accommodation, so as to reflect the provision of accommodation for the participants with the correct highlighting of the number of charged rooms and the period of accommodation.
  • Mic dejun, 10 ian 2023

The final number of participants will be confirmed one day before the event, it may be higher or lower than the initially estimated number.

Furnizorul va asigura luni, 9 ianuarie 2023, în intervalul orar 14:00 – 22:00, o sală de evenimente cu o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Desfășurătorul dedicat evenimentului este următorul:

  1. 14:00 – 16:30 Sosirea și înregistrarea participanților
  2. 16:30 – 19:30 Întâlnire de lucru
  3. 19:30 – 22:00 Cină de lucru

Oferta financiară se întocmește în lei, cu şi fără TVA

Contract: Nu

Term of delivery/performance/execution9 Ianuarie 2023

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 04.01.2023

Previous Post
Achiziție servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Next Post
A fost semnat contractul aferent proiectului „Centru Comunitar Integrat în Bobota”
Menu
Skip to content