Achiziție servicii de instruire profesională

Regarding the purchase of: Servicii de instruire profesională

Purchase object:  Servicii de instruire profesională în vederea organizării sesiunii de instruire privind ,,Managementul neregulilor/fraudelor – prevenirea, constatarea și raportarea acestora. Recuperarea debitelor”.

CPV code: 80530000-8 Vocational training services.

Purchase object description (technical specifications):

Servicii de instruire profesională în cadrul sesiunii de instruire privind ,, Managementul neregulilor/fraudelor – prevenirea, constatare și raportarea acestora. Recuperarea debitelor” pentru un număr estimativ de 40 de participanți.

  • Un orator/speaker în persoana unui expert specializat în gestionarea dosarelor de achiziții publice și corecții europene
    • Speaker-ul va livra o prezentare interactivă pe următoarele tematici: diferența dintre neregulă și fraudă și aspecte de practică judiciară
    • În cadrul acestei prezentăr interactive speaker-ul va ție cont de interesul participanților pentru anumite subiect și va prezenta exemple și studii de caz relevante în funcție de interesul participanților și va modera pornind de la spețele ridicate de către aceștia
    • Speaker-ul va modera discuțiile referitoare la subiectul sesiunii de instruire din data de 21.02.2025

Spealer-ul va demonstra expertiză pe subiectul care face obiectul acesei sesiuni de instruire printr-un CV relevand pentru acest domeniu de activitate. De asemenea, speker-ul va demonstra experiență în materie de livrare de cursuri, prezentări sau discursuri pe tema managementului neregulilor printr-o scrisoare de recomandare.

Location: Sediul secundar al ADR Nord-Vest, situat în Cluj-Napoca, str. Donatj nr. 53 A, cod poștal 400293.

Period 21.02.2025, conform agendei evenimentului

Contract: NOT

Estimated value without VAT: 10.000 RON

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

The financial offer will include: costul serviciilor de intruire profesională indicându-se prețul cu și fără TVA;

Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

Other mentions: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ,,sau echivalent”

Termen livrare/prestare/executare: 21.02.2025, conform agendei evenimentului

Informații suplimentare se pot obține de Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, cod 400293, tel+ 40264431550, fax: +40 264439222, email: achiziții@nord-vest.ro

Bid submission deadline: 17.02.2025, ora 15:00

Previous Post
Achiziție bilet de avion Cluj-Napoca – Bruxelles
Next Post
Achiziție de servicii de restaurant și servicii de cazare
Menu
Skip to content