Achizitie servicii organizare eveniment

Name of the event: Ziua Mobilității Urbane în Transilvania de Nord

Location: Cluj-Napoca

Event date: 31 iulie 2017;

Effective duration of the event: conform agenda ataşată

Participants: estimativ 30 de persoane

The final number of participants will be announced one day before the event.

CPV code: 55120000-7 Meeting and conference services organized at the hotel

Valoarea estimata 4.000 lei +TVA

  1. Conference room rental services
  • A conference room (which is not located in the basement or semi-basement) with a minimum capacity of 30 participants is requested;
  • Theater type arrangement
  • Dotări: sonorizare, laptop cu videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu, microfoane prezidiu, doua mobile, o masă pentru înregistrare la intrarea în sală.
  1. Traducere simultană română-engleză, engleză-română
  • Se solicită cu cabină traducători, căşti traducere pentru toţi participanţii (dacă se solicită expres de către contractant, depinzând de prezenţa unor invitaţi din străinătate). Menţionăm ca închirierea serviciilor de traducere simultană va fi confirmată ferm cu 7 zile înainte de eveniment;
  1. Catering services

Pentru aproximativ 30 participanţi (numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înainte)

  • Still/mineral water at 0.33 litres
  • Sucuri (cola şi portocale)
  • Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.)
  • What do you have
  • Sweet and savory pastry products;
  • Sandwich-uri cu şi fără carne

The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as follows:

  • Cost sală de conferinţă şi echipamente de proiecţie şi sonorizare
  • Cost of simultaneous translation services and equipment specific to this service;
  • Cost of catering services / participant;
  • Total event cost

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 21.07.2017

Previous Post
Informare privind aplicarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr 49/2017
Next Post
Purchase of electronic signature services
Menu
Skip to content