Purchase object: Professional training program;
Cod CPV: 80530000-8 Servicii de formare profesională;
Purchase object description (technical specifications):
- FORMA / TIPUL DE INSTRUIRE: curs cu prezență fizică, cu emitere de certificat de participare,
- NUMĂR DE PARTICIPANŢI: 1
- PERIOADA DESFĂȘURĂRII PROGRAMULUI DE FORMARE PROFESIONALĂ: luna august 2024
- COURSE SUBJECTS/ COMPETENCES CERTIFIED UPON GRADUATION:
- Cadrul legislativ privind achizițiile publice
- Particularizări privind starea de urgență instituită la nivelul României
- Public procurement programming documents, the Annual Public Procurement Strategy and the Annual Public Procurement Program
- Prezentarea instituțiilor cu atribuții în domeniul achizițiilor publice: ANAP, CNSC, Curtea de Conturi, etc.
- Praguri valorice și proceduri de atribuire
- Elaborarea documentației de atribuire. Rolul DUAE
- Strategia de contractare: Alegerea și justificarea stabilirii criteriilor minime de calificare; Alegerea și justificarea criteriului de atribuire
- The SEAP platform
- Purchase file
- Changes to procurement legislation
- News regarding the conduct of public procurement procedures included in the Instructions and Opinions issued by ANAP
- Public procurement programming documents, the Annual Public Procurement Strategy and the Annual Public Procurement Program
- Publishing Ads: Intent, Opt-in and Attribution
- Special rules for transparency, communication and transmission of data and avoidance of conflicts of interest
- Public procurement procedures: Simplified procedure, open tender, restricted tender, competitive dialogue, etc.
- Electronic public procurement system - SEAP
- Atribuirea contractelor de achiziții publice
- Oferte alternative, subcontractanți
- Criterii de calificare și selecție
- Criterii de atribuire
- Soluționarea contestațiilor.
DURATA PROGRAMULUI DE FORMARE PROFESIONALĂ: minimum 6 zile instruire
LOCUL DESFĂȘURĂRII PROGRAMULUI DE FORMARE PROFESIONALĂ: în România
Valoarea estimată 6000 lei fără TVA / cursant – pachet de formare profesională (incluzând instruirea și servicii de cazare și masă, dacă este cazul)
Perioada: luna august 2024.
The criterion used for awarding the contract is the lowest price.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no. 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte: 27.06.2024, ORA 11.