ACHIZIȚIE ANULATĂ- Erată la anunțul SERVICII ÎNCHIRIERE SALĂ DE CONFERINȚE ȘI SERVICII DE CATERING

ACHIZIȚIE ANULATĂ

În loc de:
”Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:
Cost total/persoană”

se va citi:
”Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

– Cost total cazare, cost / cameră

– Cost transport

– Cost masă/grup, cost total masă / persoană(separat atât pentru Tg. Mureș cât și pentru Sighișoara)

– Cost servicii închiriere sală

– Cost pentru serviciile de team building

Pentru serviciile privind asigurarea mesei de prânz servită în Sighișoara, va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate, pe baza listei de participanţi semnată, pusă la dispoziția prestatorului de către autoritatea contractantă în dimineata celei de a doua zile a evenimentului,

Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.”

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 09.04.2019 ora 12:00”

 

Previous Post
Revista Regio, nr 65
Next Post
ADR Nord-Vest – partener în trei noi proiecte de cooperare teritorială europeană
Menu
Skip to content