Verification Officer for Procurement and Conflict of Interest

A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs un post vacant de Expert cu rol de ofițer verificare achiziții și conflict de interese în cadrul Departamentului Metodologie Achiziții Publice, Verificare Achiziții și Conflict de Interese / Direcția Management Cheltuieli și Verificare Achiziții / DAMPRNV 2021-2027, pe perioadă determinată de 36 luni, cu normă întreagă.

Responsabilităţi cheie / Atribuţii:
– verificarea procedurilor de achiziții aferente contractelor de furnizare/servicii/lucrări transmise de beneficiari, din punct de vedere al respectării legislației privind achizițiile și al evitării conflictului de interese, precum si urmărirea introducerii de către beneficiari a dosarului de achiziție/modificării contractului în SMIS2021/MySMIS2021;

Cerințe:
Educație și calificări:
Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în următoarele domenii fundamentale, aşa cum sunt prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 412/2024:
– Științe inginerești;
– Științe sociale, ramura de știință: ”Științe economice”, ”Științe juridice”, ”Științe administrative”.

The experience:
– de minimum 3 ani în domeniul achizițiilor publice, ulterior licențierii
and
– de minimum 2 ani în proiecte cu finanțare nerambursabilă, ulterior licențierii.

Knowledge/skills/competences:
– Cunoștințe de operare PC (Word, Excel-nivel avansat).
– Atenție deosebită la detalii; spirit analitic; diplomație; capacitate de autocontrol; responsabilitate; sociabilitate; echilibru, stabilitate emoțională; simț etic dezvoltat; orientare spre disciplină, ordine, punctualitate.
– Capacitatea de a munci sub presiune; simțul răspunderii; spirit de echipă; inițiativă.

Beneficii: pachet salarial atractiv, tichete de masă, pachet de servicii medicale, mediu de lucru profesional și competitiv, condiții de muncă la standarde înalte, posibilități crescute de dezvoltare profesională.

Bibliography for the competition:
1. Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regională în România actualizată;
2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Ordonanţa de urgenţă nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Hotărârea nr. 519/2014 privind stabilirea ratelor aferente reducerilor procentuale/corecțiilor financiare aplicabile pentru abaterile prevăzute în anexa la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordonanța de Urgență nr. 23/13.04.2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021 – 2027.

Organizational information:

  • Anunţul privind concursul organizat va fi transmis la AJOFM, pe pagina de Facebook a agenției și pe un site specializat în recrutare în data de 17.02.2025.
  • Persoanele interesate, care întrunesc cerinţele obligatorii specificate, vor transmite până în data de 03.03.2025, ora 16.00 următoarele documente pe email la adresa resurse.umane@nord-vest.ro:
    • copy of identity document;
    • CV dated and signed;
    • the letter of intent with the date of submission and signature;
    • copies according to study documents;
    • copies of the documents certifying the professional experience (according to the requirements), signed, with the registration number from the employer;
    • copies of any official legal documents, relevant to prove training/certifications and/or acquired knowledge (signed and with registration number);
    • the criminal record (valid for 6 months from the date of issue) or declaration on your own responsibility that there are no entries in the criminal record.
  • Comunicarea rezultatelor privind eligibilitatea candidaților se va face telefonic și/sau pe email până la data 05.03.2025, până la ora 16.00; candidații care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului vor fi invitați să se prezinte la proba scrisă.
  • Proba scrisă (testare scrisă a cunoştinţelor din domeniul de specialitate conform bibliografiei, precum, testul de cunoştinţe operare PC-Word şi Excel) se va desfăşura la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, Jud. Cluj în data de 11.03.2025, începând cu ora 10.00. Durata examinării este în medie de 3 ore.
  • Comunicarea rezultatelor obţinute la proba scrisă (test scris, test de operare PC) se va face telefonic și/sau pe email până la data de 13.03.2025, ora 16:00.
  • Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 18.03.2025, la ora comunicată de către comisie, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, Jud. Cluj. La interviul de selecţie vor participa doar candidaţii care au obţinut punctajul minim necesar pentru promovarea în etapa de interviu.
    • Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie şi respectiv rezultatele finale ale concursului se va face până la data de 20.03.2025, după finalizarea lucrărilor comisiei de recrutare şi selecţie.
Previous Post
Achiziție curs de perfecționare în domeniul prevenției hărțuirii la locul de muncă
Next Post
INSTRUCȚIUNEA 37 din 20.02.2025 privind actualizarea codurilor CAEN pentru proiectele depuse în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Menu
Skip to content