Looking at the purchase of CATERING SERVICES
Purchase object: servicii catering
Purchase object: Achizitia de servicii în vederea organizării Intâlnire de lucru – Directia Generala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Afaceri Sociale si Incluziune din partea Comisiei Europene (DG Employment) și ONG-uri din sectorul social din Regiunea Nord-Vest.
Estimated number of participants: 18 persoane.
Locația: Cluj Napoca, Doroabantilor Nr.3
Purchase object description (technical specifications):
Valoarea estimata 25 lei + tva /participant
- Catering services:
- Welcome coffee
- Coffee, lapte, pahare/cesti de cafea de unica folosinta, zahăr alb/brun,
- Ceai, 3 tipuri de ceai
- The water 1 sticlă apă plată 0,33 l / persoană și încă 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană ( in toatal 2 sticle de apă pe persoană); Ambalaj de sticlă
- Pastry sweet/salty
- fruits ( cantitati in mod egal de struguri verzi, banane, mere și pere)
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.
Period: 5 octombrie 2018
The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as such:
- Catering cost/participant
- Total event cost
Contract
NOT
Term of delivery/performance/execution 5 octombrie 2018
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 02.10.2018