Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru Organizarea intalnirii de lucru pentru proiectele finantabile prin POR 2014-2020, Axa prioritara 10 – Imbunatatirea infrastructurii educationale, OS 10.1 – Apel dedicat invatamantului anteprescolar si prescolar
Cod CPV 55500000-5
Valoare estimata 50 lei/participant
Purchase object description (technical specifications): pentru 12 participanţi
· Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
· Sucuri (cola şi portocale): 1buc/pers
· Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
- Produse de patiserie dulce şi sărată: 2 buc/pers.
- Sandwich: 2buc/pers
- Salata greceasca/cu pui: 2 buc/pers
- Pahare de unica folosinta – apa: 15 buc.
- Pahare de unica folosinta – cafea: 15 buc.
- Zahar si miere la doza: 15 buc.
- Lingurite de unica folosinta: 15 buc.
The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.
Period: 16 aprilie 2018 ORA 10,30
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 12 APRILIE 2018 ora 12